Sumeyrall Merhaba herkese. Ben 23 haftalık hamileyim ve hamileliğim boyunca sağlik ocağına hiç gitmedim. Kliniği olan bir doktorla takipteyim. Beni aradılar bir iki kere ben de doktorumla takipli olduğumu söyledim. Bugün ise beni yaklaşık 8 9 kere arayıp bu hafta son gebelik takibiniz var kan idrar vermeniz gerekiyor dedi ben de zorunlu mu ben zaten doktoruma düzenli gidiyorum dediğimde evet zorunlu dediler ayrıca doktorum tetanoz aşısını yaptırmamı istemedi bunu söylediğimde de yarın gelin hem kan idrar alıcaz hem de tutanak tutucaz aşıyı istemediğinize dair dediler ve aşırı sinir bozucu bir tonda tersler gibi konuşuyolar gebelikte sağlik ocağına gitmek gerçekten zorunlu mu
momofmychildren Sumeyrall evet zorunlu çünkü bakanlığa bildiriyolar aşıyi istemediginize dair de imza atmanız gerekiyor hem sizin hem bebeğin takibi için gerekli olan bir durum
Hulo2105 Sumeyrall merhaba evet devlette takip ediyor bende özele gidiyorum o ayrı. Burada kan ve idrar tetkiki yapıyorlar ve 2 doz tetanoz aşısı yapıyorlar gitmeniz lazım yani.
neanladinyurdagull Sumeyrall Sağlık ocağı hemşiresi ebemiz oluyot ve orada bize dair dosyalar var hamileligi ilerleyisi bilmek zorundalar belirtmek zorundalar keyfe göre değil yani.Keza doğum sonrası takibide onlar yapıyorlar
DuyguOzlem Sumeyrall evet canım zorunlu sağlık ocağına da git tetanoz aşısıni ol bence. Bebek doğduğunda da aşıları vs olucak sağlık ocağı yapicak bunları
Cudana Evet onların sorumluluğu bu, aşı istemiyorsanız da imza vermeniz lazım gidip, yoksa yarın bir gün bana aşı yapmadılar takip etmediler vs diyen olabiliyor.
_almirasmom Sumeyrall bende ozel klınık takıplıyım ama saglık ocagına da takıplı olmanız şart onlarında sıstemı oluyor ve sısteme gırmesı gereken bılgıler oluyor kafanıza gore iş yapıyorsunuz suanda ozaman cocugunuz dogdumuda saglık ocagına goturup asılarını yaptırmayın ben olsam saglık ocandakı ebenız kabul etmezdım hamılelık boyunca gelmeyıp sadece aşı ıcın gelenj
Sumeyrall _almirasmom kafanıza göre iş yapıyorsunuz diyemezsiniz. Çünkü onlar beni ilk zamanlar aradıklarında ben doktorumla takipliyim dedim ve tahlillerimi kontrol edip tamam aşı zamanı ararız dediler ayrıca benim burda takıldığım şey insanları arayıp azarlar gibi konuşmaları. Kimse kimseyle böyle konuşamaz. Her aradıklarında kilomu vs sorup bilgi aldılar gelin demediler ama şimdi ben kendim gitmemişim gibi bu hafta son zorundasınız tarzı ve emir verir gibi konuşunca sinirlendim
Sumeyrall surmene-1967 ateşim olduğu zaman hiç düşmüyor benim biraz sıkıntılı geçiyor doktorum da o evde doğum yapanlar için bir tedbir ateşin çıkar düşmez sıkıntı olur gerek görmüyorum dedi
Sssa Sumeyrall Ben zorunlu olduğunu kesinlikle düşünmüyorum sağlık ocağı benim gebe olduğumu biliyor beni hiçbir gün bile aramadı ve hiç gitmedim sadece kan tahlili için bir kez gitmiştim
Fiigeenn Sumeyrall Bende 1 ay geç gittim biraz . Sanırım sağlık ocağı için sıkıntı oluyo. Bana gelmen lazım denetime geliicekler senin için demişti. Bir gidin ne kaydebersiniz . Sistememe giriş yapmaları gerekiyor.