Beyzanur_1919 çok şükür canım, sadece şeyden korktum bebekte taşikardi felan yazıyordu, neymiş işte fetüste kan basıncı az oluyormuş bebeğin kalbi ondan hızlı atıyormuş felan yazıyor, kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum, bi an dedim o fazla geliyorda ondan mı oluyor ki, açıklama yapmadan şöyle konuşuyorlar ya deliriyorum