Bsrnura inşallah güzel haberlerinde alırız canım❤️elimden geldiğinde yediğime ictigime dikkate diyorum akşamları yemek yemiyorum ekmeği hayatımdan çıkardım yediğimde ise haftada bir küçük bir lokma yiyorum.yesil ağırlıklı beslenmeye dikkat ediyorum..orda daha önce tüp bebek olan arkadaşlarla tanıştım saolsunlar çok korkuttular beni hatta ilkkez dün bacaktan iğne olcaktim ordakiler çok ağrı yapiyo yuruyemiuorsun edemiyorsun hatta acilde yada sağlık ocağında vurdur sakın kendin vurma şöyle boyle olur dediler baya korktum ama hiçte korkulacak kadar değilmiş.hatta bugünki bacak ignemi kendim yaptım dunki hemsirenin vurduğu nokta morarmisken benim vurdum kısımda morarma bile olmadi diğer ayağıma vurdum göbeğe vurulan iki igneyide hep dönüşümlü vuruyordum gonal f birgün sola vurduysam diğerini meriferti diğer kısma vuruyorum sonraki günde tersi vuruyorum