Dün kıpır kıpır olam bebeğim bugün çok sakin nst vardı dün kendi doktorum dışında farklı bir doktorla iletişimdeydik bebeğin 33+4 gösterdiğinş söyledi 32 olmasına rağmen haftasına göre ileri gittiği için mi haraketleri azalmıştır bi bilgisi olan var mı 🤦🏼♀️