Arkadaşlar herkese merhaba şeker yüklemesi testi yapmıştık ve sonuçlarım yüksek hani önce açken şeker ölçümü yapıyorlar ya doktorum bana o bile çok yüksek demişti ve beni diyabet doktoruna yönlendirdi bugün gittik iki gun sonraya randevu verdiler bunu yaşayan anneller var mı? En önemlisi bunun bebeğime bir zararı olur mu? İnsülin iğnesini ya da diyet listesi vereceklermiş bugün öyle dediler eşim de insülin iğnesini kullanmamı istemiyor sadece doktorun verdiği diyetle bunun önüne geçebilir miyiz? bebeklerimiz iyi olsun da varsın hiç bisey yemeyelim onlar sağlıklı olsun da Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🤲🏻🌸❤️