biranne__ bize bebek hemşiresi şöyle bir bilgi vermişti, ilk 4 ay bebeğin burnunun sürekli açık olması çok önemli, sadece burunlarından nefes alıyorlar dedi, o eski tip nefesle çekmeliler baya işe yarıyor, genelde az azda olsa serum fizyolojik sıkarak temizlemiştik, burnu kuru olunca bişey gelmez, ayriyetten burnu tahriş olmasın diyede hoca minik bi sıvı yazmıştı, adını hatırlamıyorum ondan almıştık