Feelina 30.haftamda hamile olduğumu anladım. Sağa dola dönemem bel ağrısı VS ben Bi artık yavaştan almalıyım ben napıyor um dedim. Bu zamana kadar hiçbir şikayetim olmadı bulantı aşerme kusma VS 30dan sonra kanama oldu az Bi erken doğum riski varmış okdr inşallah başka Bi sorunla karşılaşmadan kızımı sağlıcakla kucağıma alırım 🙏
Gozdeeerss Asyaaaa benimde ole haftalık sanki hamile değilim bazen korkuyorum acaba bi sıkıntımı var die sürekli ultrason a giresim gelio😊
Damlademirr Canım bende 10+2deyim ama çok şükür maşallah arada şişkinlik ve kokulara karşı öğürmeden başka şikayetim Yok zaman zaman baş ağrısı kasık ağrısı gibi küçük şeyler :)