Zeyneptekin1 Kızlar ben dün akşam sekizde çatlatma iğnesi vuruldum bir şey yoktu şimdiye kadar ama yaklaşık bir saattir bacaklarım belim ve kasıklarım ağrıyor ateş basıyor sizce bu neye alamet
Asyarslan60 Zeyneptekin1 çok normal iğne etkisi Benimde kasıklarım vs ağrımıştı Regl olacak gibi ağrı oluyor
Zeyneptekin1 Asyarslan60 peki hala akıntım yok arada 1.01 damla kadar geliyor o da iki defa falan geldi işe yaramadı mı ya