Kontrol icin gittigim hastande doguma alindim kendimi hic hazir hissetmiyodum ama bebegime kavusucam icinde heyecanlıydım suyumda kacak varmis ve neredeyse suyum hic kalmamis apar topar yatisim yapildi ve suni sanci icin serum takıldı yaklasik bir saat sonra yavas yavas sancilarim geldi esim yanimdaydi ve buyuk destek oldu bana saat 11de yattim onikide sancilarim basladi ama bi turlu acilmam iki santimden sonra bu turlu ilerlemiyodu rahime bi ilac daha koydular acilmayi desteklemek icin ve sancilarim artti ama yinede acilmam olmamisti bi serum daha takildi suni sanci ve bes saatin sonunda uc santimi buldu ve sancilarim dahada artti bu surecte topun uctunde zipladim odada yurudum fln ama ilerleme kaydetemedik zaman geciyordu saat sekiz bucuk gibi 6 santimi buldu ve dokuza bes kala beni dogumhaneye aldilar doktorumunda destegiyle ucuncu ikinmamda oğlumu kucagima aldim butun acılarım bitti dunyalar benim oldu annelik cok guzel bi duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin sizlerde insallh saglikla kucaginiza alirsiniz ve benim gibi hikayenizi yazarsiniz ben 18 mayis aksam 21:02de kavustum yazmak icin heyecanlıydim bugune nasipmis sevgili doktorum rahime hanima ve dogumhanedeki ebeler hemsireler herkese sonsuz teşekkürler mukemmel bi ekipti🙏