Hsha Bebeğim gündüz hareketli fazla değil gece de nadiren oluyor sizce neden bebeğim hiç böyle sert vurması Felan olmadı bir fikir verir misiniz
momofmychildren Hsha gündüz çok nadiren hareket ediyor ama dondurma felan yiyince çok fazla hareket ediyor gün icinde çalıştığım için oturunca felan hissediyorum Gece ise yattığımda vücudum gevseyince hissediyorum
Letubra Hsha bence simdiden karakterleri var bebeklerin. Arkadasim 30 ben 29 haftaligim ikimizinkide erkek. Arkadasim gun icinde nerdeyse hic hissetmiyor gece dinlenme zamanlarinda hissediyormus. Benimki 1-2 saat araliklarla bir kac dakika boyunca guclu hi sekilde ya tekme atiyor yada yer degistiriyor. Doktor iki durumada normal diyor. Sikmayin caninizi
Babyy_1 Hsha Bende de aynı durum var ve bugün kontrole gittiğim de doktora sordum hiç hareket etmezse o zaman sıkıntı beklemeden direkt hastaneye gel dedi
Hsha momofmychildren ben hep evde oturduğum için fazla hareket etmediğim içinde belki öyle oluyor da olabilir
Hsha Letubra bende geceleri hissediyorum uyuma moduna geçince sağlıkları yerinde olsunda benimki de erkek millet diyince şimdiye yerinde durmaması gerek diyo o zamanla bu zamanla bir değil bebekler
Letubra Hsha ufff millet o kadar cok biliyor ki hayret ediyorum🤦♀️ doktorun bir sikinti gormedigi surece hic biseyi kimseyi takma. Cok hareketli olmasida zor yemek yerken tekmelerden kasigi agzima goturemiyorum kuduruk bişey beni mahvediyo😃😃
Hsha Letubra ilk başlarda ben yemek yedikten sonra kuduruyordu şuan o bile onu tatmin etmiyor tembel olacak herhalde 😂😂
Sssa Hsha ben de 29+0 oldum bugün. Bebişim geceleri inanılmaz çok hareket ediyor sabahları çok daha sakin akşamüstü ortalama diyebilirim.
ecmelmirzaogluu Ben de 31’e girdim, her gün ve her saat hareketli ya dönüyor ya yer değiştiriyor ya tekmeliyor aralıksız😂 yukardaki annemizin de dediği gibi bebişlerin bence karakterleri anne karnında belli, kimisi daha sakin kimisi de zıpır😂
Hsha ecmelmirzaogluu zıpır zıpır olanlar akıllı oluyormuş galiba benm arkadaş diyor benimki fazla kımıldamaz şuan ama oğlan yerinde durmuyor doğdu 😂😂
Gizem9688 Haftadayiz asiri hareket ediyor benimki de ozellikle iki gundur. Dün gece asla uyutmadi. Bence bebegin karakteri ile alakalı. Bizimki kuduruk olacak belli ki