Aybukekk Dün çatı muayenesinde 2.5 açıklığım vardı sonrasında kan pıhtısı gibi akıntı gelmeye başladı sabah parmağımın ucu kadar tekrar geldi sancılarım şuan 8-10 dk arası girip girip çıkıyo sizce hastaneye gitmeli miyim doğum mu başlamıştır