Betusyl Arkadaşlar hem özelde hem devlette boyum kısa olduğu için muhtemelen sezeryan olabilirsin dediler 31+4 haftalık hamileyim. Annemde benim boylarımda ama 3 tane normal doğum yapmış biri. Sizce çatı darlığı, normal doğum vs boy ile ne kadar alakalı?
Tuba-M55 Betusyl ananem de babannem de 1,50 cm insanlar çatır çatır doğurmuş. Benmde 1,58 ım niyetim normal doğum bi sıkıntı çıkmazsa. Annem 1,60 ikiz çocuk doğurmuş toplamda 5 doğum yaptı 🤷♀️ bence boyla alakası yoktur yaa
eso14 Betusyl bismillah daha neler😂 bacım valla benim görümcem de kısa 1.50 var yok diyim ama 2 normal doğum yaptı. İlk senden duydum böyle bir şeyi
Yaprakdokumuseverr Betusyl Ay devlette bunu bana da söylediler. 156 boyum. Ananemin 145 boyuyla 5 tane normal doğurması dışında sorun yok. Özeldeki doktorum öyle bişey demedi.
YoncaD Betusyl doktorlarda artik uğraşmamak icin totolarindan element uyduruyolar sanirim boyla ne alakasi varmis normal doğumun yeterki kesip bicsinler hemen olsun bitsin
kumsal__ Betusyl sırf sezeryana yonlendirmek için dertleri para olmuş bazı doktorlar bazılarıda çocuk dünyaya gelir özele gönderirler özel ve gönderdikleri başka hastanede olmucak o derece imanları para olmuş benim ablam 150boyunda 3cocuk doğurdu boyla alakali bı durum değil ki 1 metrelik arkadaşım normal doğum yaptı ki engelli birey ona rağmen normal doğurdu.
Betusyl Valla bencede öyle sizlere katılıyorum hayır özeldeki öyle dedi dedim para içindir devlettede öyle dedi annemde dedi ne alaka boyla bende kısa olduğum halde normal doğurdum. Doğumu devlette yapıcam bakalım diğer kontrollerde ne diyecek.
erenilhan Betusyl devlet hiç sezeryana yönlendirmez ama garip olmuş boyla alakalı böyle bir yorum. 1.55 tanıdığım 3 tane normal doğum yaptı. Sizin boyunuz kaç ki
Betusyl erenilhan valla en son 152 idim sanırım bende sanmıyorum bekleyip görücez artık çatı muayenesinde
tugce_061 Betusyl Valla bacım bana kimse öyle bişey demedi 1.52 boyundayim doğumda aksine sezeryan istedim almadılar normal doğum yaptım
tugce_061 Betusyl valla hiç doğum olmadan önce hiç konusu geçmedi 6 gün önce sancım var diye acile gittim açılmam ilerlediği için mecbur normal doğurdum
Gizem9688 Betusyl annem 153 cm kadin. 3600 gr 52 cm beni 4 saatte catir çutur dogurmus. Asla boyla alakasi yok. Esnekligin iyiyse catin uyumluysa her türlü dogurursun
Betusyl tugce_061 anladım canım sağlıkla büyüsünler sezeryan veya vajinal doğum hiç fark etmez yeterki anne ve bebek sağlıklı olsun
Damlaozzz Betusyl İlk defa duydum boy olayını bende 1.60 ım ama hiç böyle bişey demedi doktorum aksine normal normal diye söylüyor hep annem benden kısa iki normal doğum yapmış alakası olduğunu düşünmüyorum araştırın derim 😊
Betusyl Damlaozzz bencede öyle zaten bakalım son haftalarda çatı muayenesinde beli olur sağlıkla gelsinler
Firdevseren Ben de kısalarda daha kolay diye biliyorum rahim uzunluğu daha kısa old için uzunlarda daha zormuş normal doğum. Ama çatı darlığı minyon kemik yapısı bence boyla ilgili değil.