Merhaba 🌸 Avrupa yakasında oturuyorum bebeğim 1 aylık civarında idi o zaman geldi içinden ıslak mendilleri, üç paket bebek bezi, alt açma örtüsü, reflü yastığı, 1 parça yenidoğan kıyafet seti, biberon seti , fırça ve tarak seti, bebek yaği şampuan,tırnak törpü seti park beşiği ve çantası gelmişti 🥰 öylesine başvurdum ama gelmesine sevindim 😅