Kızlar 38 oluyoruz hala nst de sancı yok sadece iki gün önce gece adet ağrısı girdi üç kez aralıkla sonra geçti yani hiç belirti yok, ve biraz da iri bebek sanırım bugün öyle söyledi doktor boyu uzun da aynı zamanda normal doğum yapamamaktan korkuyorum son haftaya kadar kilo alacak yine çünkü, ne yapmam lazım doğurmak için 🥶