Lila2455 olumsuz yorum değil bilgilendirme yorumu ama çok garip gerçekten ven burada bazı kişilerde görüyorum nedense bu alınganlık hormonunu hastaneye dr o kadar insan geliyor yanımıza, ben de hamilelik geçirdim. Çevremde de gördüm hamile burda da tanıdığım insanlar var hiç bu kadar alıngan değiller maalesef. hanımefendiye de dediğim gibi ben ciddi bir insanım bir kişi için ciddiyetimi bozamam :)