Destkar etliğe iyi diyen de oldu kötü diyen de ama Bilkent’ten şikayetçi olan duymadım orada kayıt açtırmayı düşünüyorum ama bayramdan sonra anca gidebilicem MHRS randevu vermiyor on beş gün içinde bayramdan sonra 25 haftalık oluyorum inşallah kabul ediyorlardır