Aryaalina benim ilki sezeryandı ıkıncıyı normal istedım olmadı 12 yıl gecmıstı aradan 42 hafta oldu ne sancı ne acılma sunnı sancı verırsem önceki dikislerin patlar yıne sezeryana alırım dedı bende risk almadım oğlum 2 yasında bı kızım olucak 8 gün sonra hıc korkma ıkıncı daha rahat oluyo ben 3 cuyu olucam