Damlaa-H Kızlar bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç bu belirtileri yaşamadım 36 5′te doğum yaptım zaten Ama bunda son bir haftadır Her hareket ettiğimde karnımda aşırı bir sertleşme oluyor ve sürekli Kasıklarımda hissediyorum çocuğu iğne batması gibi bir ağrı var Geçen hafta gittim doktora erken doğum falan demedi ama haftaya tekrar gel dedi aranızda bu durumu yasayan var mı
eedahadahanasilsiniz 33 haftalığım ben de, aynı şeyleri çok sık yaşıyorum. Uzun süre oturmam gerekirse ayağa kalkınca korkunç bi baskı hissediyorum. Bebegin konumu iyi demişti doktor. Ağırlastigi için baskı yapıyormuş. Oglumda hiç hatırlamıyorum 6 yıl geçti üzerinden