Berencim Arkadaşlar ayağım yandı 30+1 deyim aloe Vera bitkisini kullanabilir miyim bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. doktorumu yarın arayacağım bir
Sibeltolga Berencim nezaman yandı yeni yandıysa hemen unun içine sok soğukluğu alıcak ve iz kalmıcak suda toplamaz bnm ayagma kaynar semaver dökülmüştü öyle yaptlar gecti iz olmadan su toplamadan
Gnygns Berencim geçmiş olsun 😔yumurtayı kırıp özellikle beyazını sürüp bekletin alovera kadar etkili.aloverayı bi doktorum yasakladı bi doktorum kullan dedi.ben kullanmıyorum arada kaldım.
Ahsenneguzelguluyorsun Berencim yeni yandiysa unun icine sok en iyi cozm zamn gectiyse yumurtayi hasla sarisi ve hakiki zeytinyagini karstr krem kivamnda ayagina ssar kapt hava almasn buda ck ama cok iyi gelir
ozturkburcin Kullanabilirsin tabi benim de elim ciddi derece yandı ve su topladı onu kullandım acısını alıyor hemen
Berencim Gnygns te Gnygns teşekkür ederim diğer arkadaş da yumurtayı haşlayıp demiş hangisi olur acaba baya oldu ayağım yanalı ama ilk başta acımamıştı 🤦🏻♀️ Şimdi su topladı falan baktım ciddileşti durum 🤧 çok saolun öneriler için
Gnygns Berencim yeğenimin elleri yanmıştı annem sürekli yumurta sürdü çiğ.şuan izi kalmadı.ama arkadaşta başka yazmış demek ki o da faydalı hangisi kolayına gelirse dene bence
mcansum Berencim canım ben bı yazıda okumustum rahım agzı uyarıcı etkisi varmıs once doktora sor ayagın sncta ama emın ol
freuze Geçmiş olsun. Kesinlikle sarı kantaron yağı almalısın cnm. Ben bacağıma yeni doldurduğum bir bardak çayı döktüm. Kantaron yağı sayesinde hemen iyileşti. Ne iz kaldı ne bişey.Sadece yanığa değil yaralara ciltteki sivilcelere sedef hastalığına ve daha birçok şeye iyi geliyor. Herkesin evinde mutlaka bulunmalı acil durumlar için.
Deletedmom0333 Berencim patatesi ikiye kes içini bıçakla eş unu çıksın onuda yanik yere sur acısını alir