Kb4576 Beta az demesinin sebebi takip gerektiriyor kese ve bebegi bu değerle goremeyiz demek istemiş. 2 günde bir kan vereceksiniz düzenli artışı gorunce sağlıklı gebelik diyeceksiniz ve bu seferde betanin 3 binlere gelmesini bekleyeceksiniz. Ardından hayirlisiyla kese,bebek ve hatta kalp atisi duyacaksiniz🤗