crash 9+0 🙂 26 agustos inşallah. Çok şükür bulantı kusma yok. Limon yeme var 😃 8.haftada kollarını bile gördüm 🙂 kalp atışı da çok şükür iyiydi. herkes sağlıkla alır inşallah bebeklerini kucaklarına .
Damlaozddmr 11+6yızz doktorumuz 2 ağustos dedi ama benimle aynı günde doğabilir miniğim 30 temmuz 😂🤰🏼
Gzmmhmmd Hilalakar ayy canim ben cok gec gordum cewabini kbakma 2 asilama yapildim ilki tutmadi 2.asilamam tuttu ama cok sancili aqriliydi yatiyordum surekli ama 2.5aylikken kalbi durdu canim