Bugün.muayene oldum dedi seni 37 haftada dogurtmamiz lazımdı dedi ayriyeten bı gebelik zehirlenmesi flan yok . Şimdilik olctugumde normal çıkıyor hatta . Acile git acikligina baksınlar suni sancı verip dogurtalim dediler. Eşyaları almak için eve gönderdiler o kadar kararsız kaldım ki tedirgin oldum gidip gitmemekte tansiyon sorunu olup 40 ı beklediniz mi