Yilmazfatma bende giyim mağazasına girdim bi sürü kıyafet beğendim almaya karar verdim iki tanesinde kararsız kaldım eşim mağazanın erkek reyonundaydı giyinme kabinin önünde çok fazla kadın vardı rahatsız etmemek için gelmedi. aradım bende kararsız kaldığım kıyafetlerde yardımcı olsun diye mağazanın önündeyim dedi bende beğendiğim bütün kıyafetleri mağazanın ortasında bırakıp ağlayarak çıktım. Niye öyle bişey yaptım bende bilmiyorum 😂 hamilelik hormonları sanırım 🤣 sonra pişman oldum almadığıma kim gidip bi daha denicek ohoo 🤭