alyaacarli Hülya hanım’a giden, doğum yapan veya yapmayı düşünen var mı aramızda ☺️ ilk kez gidicem bilgisi olanlar yazabilir mi 💕🙏🏻☺️
cesaretinvarmiaska alyaacarli Gittiniz mi Hülya Hanım ’a? Ben çok beğendim doktoru, ilk defa gittim, ama devam edemiycm galiba, malum ekonomik durumdan dolayı
alyaacarli cesaretinvarmiaska aynı hastanedeki saida hanıma gittim, çok çok memnun kaldım ama hastanenin fiyat politikası çok başka. Bana da uymadı. Antalya merkezde vitale hastanesinde yapıcam inşallah. Özel kadın doğum hastanesi olarak geçiyor