28Fatos28 biran önce başka bir doktora git ve fikir al evet dinlenmen lazım ama sadece dinlenerek olacak bir şey değil maalesef asla korkutmak istemiyorum ama ben en kötü halini yaşadım ve o çok zor 😞 rabbim kimseye yaşatmasın aptal bir doktor yüzünden bunu yaşama 😔banada dinlen dedi sonra birden sancım arttı kanama başladı gittim 9 cm açılma var direk doğuma aldılar bebek küçük ve yukarda olduğu için normal doğumda olmadı sezeryan oldum o yüzden lütfen ihmal etme 🤲