Çok normal bende ilk 3 ay baş ağrısından uyuyamiyordum. Tansiyonun düşük olabilir ne zaman başım agrisa tansiyonum dusuk cikiyordu. Mide bulantısı zaman zaman oldu. Akşamları yatmadan yoğurt ye 1 kase ben öyle yaptım. İyi geldi bana. İnşallah bir an önce toparlarsin 🙏🏼🙏🏼
Basakk98