Kızlar sabah çok yoğun kanamam oldu aşırı derecede doktora gittik plesantanun önde rahmini kapattığını söyledi progestan iğne hap verdi ama yatışa da dedi özel olunca fiyatı yüksek ama devlete gidip yatabilirsin dedi başına gelen var mı sizce ne yapmalıyım