Kizlar selam ben dun bi post açmıştım ovulasyon gunumde testimi paylaşmıştım silik diye. Bugunde test yaptim bugun normalde pik gunum olmasi lazim ama test daha da silik çıktı ya ben erken mi yumurtladim acaba günümü mü kaçırdım 😔😔😔😔 sanki adet olucakmis gibi kasik sızlamamda var yumurtlama mi diyecegim ama test iyice siliklesti😔