Ben daha yeni girdim. Bir gün önce doktorun asistanı mesaj attı. Karnınız tok olsun
Idrara sıkışık olmayın.ultrasonla bastırabiliyor görebilmek için ve uzunda sürdüğü icin sizin açınızdan zor olur.zaten doktorun oldugu yerde wc oluyor girersiniz. Ve tatli şekerli birşeyler kesinlikle yemeyin dediler. Çünkü tatlı yiyincede cok hareketli olabiliyor. Rahat incelemiyor.
Mesela benim herşeyine bakti gayet rahat bir şekilde sonra biraz tatli ye yarim saat sonra tekrar gel dedi yüzüne bakmak için.