sariniz13
1-Ben 3 sene önce suyumla birlikte gidip acilden giriş yapmıştım. Sabah 7 gibiydi bu yüzden nöbetçi olan kadın doğum doktoru karşılayıp ilk muayeneyi o yapmıştı. Sonra sancı odasına alındım yanımda eşim ve annem vardı. Önlük giydirildim. Plates topu verildi. Lavman yapıldı vs. Duş falan alabiliyosunuz. (Benim sonrasında sezaryene döndü)
2- O zaman saadet hanıma gidiyodum ekstra ücretle bile gelmiyodu. Şuan aytekin hanıma gidiyorum doğuma geliyor ekstra ücret yok.
3- Odalar tabiki tek kişilik. Biz temizliğini , personelin güler yüzünü falan beğenmiştik.
4- Hasta bezi veriyorlar , mamayı ihtiyaç halinde veriyolar.
5- O zaman pandemiydi odaya bile almıyolardı şuan aytekin hanım doğuma eş alıyor.
6- Bu zaman zaman değişiyor. Bazen yoğun bakımda yer olmayabilir. Geçen gün şehir hastanesinde bile yeterli yer yoktu mesela.
7- Sezaryende 2 gün , normal doğumda 1 gün kalınıyor.
Biz genel olarak memnun kalmıştık. Hemşireler , ebeler çok iyiydi. (Doktoruma pişman oldum.) Herkes gece bile enerjikti. Odaya gelip sürekli bilgi verdiler. Emzirme vs destek oldular. İnşallah bu sefer de memnun kalırım.