Bende detaylıda öğrendim 21 haftalıktım.perinatoloji doktoruna yönlendirildim doğum şekli sezeryan olacak dendi.normalde kanama görülebiliyomuş fakat bende hiç bir şekilde bişey olmadı çok şükür. istirahatta önerilmedi ama yinede çok ayakta kalmamaya dikkat ediyorum ilişki kesinlikle yok.