haziran35 Dünden beri fenalık geldi artık uygulamayı kapatmıyorum reklamın sonunu bekliyorum tekrarlamasın diye ama bu kadar da olmaz 2 cümle okumadan tekrar reklam
beyazkalp haziran35 Merhaba annemiz ücretsiz kullanılan her uygulamada reklamlar maalesef ki mevcut. Eğer arka arkaya reklam çıkıyorsa bu bir ekran hatasıdır. Ama 10-15-20 dk aralıklarla çıkıyor ise normal bir izlenim sağlıyorsunuz demektir. Reklam çıktıktan sonra uygulamadan çıkarsanız ya da arka plana atar geri uygulamaya devam ederseniz baştan reklam almaya devam edersiniz. Ama çıkan reklamı kapatır öyle devam ederseniz foruma arka arkaya reklam gelmeyecektir. Ayrıca uygulama içerisinde ki reklamları bizler seçemiyoruz. Otomatik olarak oynatılıyor. Bizlerde sizler gibi reklam görüntülüyoruz. İyi forumlar 💜
Meralkosar haziran35 bendede aynı sinir bozucu oldu iyice silicem uygulamayı bukadarda olmaz pess doğrusu
haziran35 beyazkalp arka plana atmıyorum çıkmıyorum da hususi bekliyorum ama üstte yazdığım sıklıkta reklam alıyorum
haziran35 Bir tek bende mi bu kadar sık reklam çıkıyor başka şikayetçi olan yok muu , 12:28 / 12:34 / 12:30 ve 12:45 olmak üzere sürekli yemeksepeti reklamı alıyorum , zaten şeker ve karbonhidrat yasak önüme çıktıkça iyice sinir oluyorum
beyazkalp haziran35 bu şekilde çıktığına dair bir ekran kaydı(video şeklinde) biz@mutluanneleriz.com adresine atar mısınız?
Rabiatek Evet ya sürekli çıkıyor uygulamaya girmek istemiyorum bu yüzden bazen çok sıklaştı reklamlar
Zeynepli12345 Rabiatek haziran35 Sedaaekm chrysanthemum Fpelin Ayseannenn Tugcev Meralkosar Gg5348 nur_bebek34 bircicekannesiyim Googleden happy mom forum yazın ordan giriş yapın reklam çıkmıyor çok rahat ben bu yüzden uygulamayı sildim böyle giriş yapıyorum
haziran35 beyazkalp mail attım 17:46 ve 17:51 de çıkan reklamların ekran videosu ben mail atıp uygulamaya döndüm 17:57 de direk reklam başladı yine çok severek kullandığım uygulamayı reklam yüzünden silmek zorunda kalacağım bu gidişle
Fpelin Kesinlikle bende de öyle bir sey okurken hatta yorum Yazarken pat reklama giriyor iki dk da bir uygulamayi kullanmaktan nefret ediyorum silecem az kaldi
Ayseannenn Bende de ilk defa bugün oluyor 5 dakikada bir reklam çıkıyor. Bir post okuycam sinir oldummmm yaaa
Tugcev Ayseannenn ay benimde öyle Geçen böyle bir posta bende sizin gibi çok çıkmıyor yazmıştım Yazmaz olaydım diyorum 😂
bircicekannesiyim 5 dk da bir çıkıyorsa iyi valla benim 3 hatta 2 dk da falan çıkıyor çıldırıyorum.. silmekte istemiyorum uyguşamayı. Ekran fotosu da alamıyorum ki reklamlar tam ekran çıkıyor saat çıkmıyor ne bilim ya güzelim uygulama reklam yüzünden silinecek..