myavocado Evet memnun kaldım, aslında biraz yoğun bir hastane ama yine de hakettiginiz ilgiyi görüyorsunuz 😊 ilkinde Nazlı hanım yoktu, maalesef çok doktor değiştirdim. Doktorlar bir süre sonra ayrılıyor hastaneden ozel muayenehane açıyorlar, umarım Nazlı hanım ayrılmaz. Buğra ve Bora hocalar var ikiz kardeşler var biliyorsunuzdur belki, son 3 ay takibimi Buğra bey, ameliyatımı da Bora bey yapmıştı 😊 ikisinden de çok çok memnun kalmıştım, çok pozitif ve rahatlardır. Hâlâ livde olsalar gözüm kapalı giderdim.