Hulo2105 Semra03 annemde de kaç yıldır olmaz son 1-2 senedir dolu. Tarçın kaçırır derler ama bi dene istersen. Ya da karınca ilaçları alabilirsin canım
Gnl54 Size bi bocek ilaci tavsiyesi vereyim ne denediysem gecmeyen mecbur ilac ile cozum buldum ne yapayim heryerdeydiler artik yataklara cikiyorlardi İlacin ismi (jhet-tox) net de var uygun bi sene gidiyor bu ilac bi sıktiginda 3 ay gelmiyorlar