Bidemet Kizlar 12 haftalık hamileyim bebeğin plesantasi asagidaymis yukarı çıkar mı endişe etmeli miyim
Hulo2105 Bidemet geçen gün biri yazdı hem aşağıdaymış hem beta düşükmüş ama keseyi falan görmüşler doktor bi sorun yok demiş. Sende dinlen canım doktorun ne dedi bu duruma?
Semyil Bidemet endişe edilecek birşey yok canım eğer rahim ağzını kapatıyorsa sezaryen olursun eğer rahim ağzını kapatmıyorsa bebeğinde doğum pozisyonunu aldıysa normal doğurursun korkma. Üstelik daha bebeğin küçük zamanla yukarı çıkabiliyor
Rabiatek Haftadan sonra aşağıda olması sıkıntı oluyor benimde öyleydi 16. Haftadan sonra yukarı çıktı korkma böyle şeyler olabiliyor