serapersoy_ benim doktorum ilk haftalarda ölçüm yapmadı hiç, keseyi gördük, kalp atışını duyduk, kese içinde bebek ölçüm boyutuna geldikten sonra hafta söylemeye başladı, şöyle haftasıyla uyumlu, böyle uyumlu diye söyledi, bazen daha küçük görünebiliyor, yanlış ölçümde insanı strese sokuyor