Busus biz de 36+3 olduk belim acıma derecesinde ağrıyor bazen, alt karnım da ağrıyor ve baskı var doktorum normal dedi hepsine ağırlaştığı için, nstde de sancım çıkmadı salı günü gittik önümüzdeki salı tekrar gideceğiz artık haftada bir kontrollerimiz. Pilates topu ile pelvis hareketleri yapmamı istedi doktorum onları yapıyorum