Suey normal diye düşünüyorum. Benim göbek bölgemde tüy yoktu hiç. Doğrusu ben genel olarak az tüylü, saçlı, kaşlı biriyimdir. Diğer istenmeyen tüyler için de lazere gitmiştim ama hamileliğe kadar kalıcılığı olduğu konusunda uyarmışlardı beni hormonlardan dolayı. O da doğruymuş 😂 Şimdi göbeğim de tüylendi ince ince. Yapcak bir şey yok 😂 Hamilelikten sonra dökülür diye umuyorum.