Fatmanaz Aminn canım tek isteğim kendi doktoruma denk gelmesi 😔
Diğerleri hep kötü davrandığı için korkuyom
Bı tek bu iyi o hastanede diğerleri hep bağırıp cevap bile vermiyor 😨
Senin de duan inşallah kabul olur bu güzel duan için çok teşekkür ederim canım benim 🤗
Rabbim sağ sağlim bebislerimizi kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼