Iremaydmrr Kızlar 3.200kg bebiş haftaya doğum olcak sizce kaç numara almalıyım? Birde en beğendiniz marka hangisi :)
BabyAta Iremaydmrr benim bebek 2980 doğdu 100 tane baby Turco yenidoğan kullandık, sonra 2 numaraya geçtik suan kilosu 3700 2 kullanıyoruz. Bezden memnunuz pişik sızdırma yapmadi