Merhaba ben 5 6 gün önce kan verdim değerim 8237 çıktı dün de keseyi gördük kese 6 hafta olmasıyla uyumluymuş ama kalp atışını duyamadık 1 hafta sonra gel dedi doktorum endişelendim kese de bebek de göremedim açıkçası ama oluyormuş böyle gecikmeler folik asit verdi kullanıyorum 2 gündür bu konuda bilgisi olan yazabilir mi lütfen