0127ryhn genel olarak söylüyorum ben siz tek başınıza meşgul etmiyorsunuz tabiki ama giden sadece siz olmuyorsunuz yani onu demek istedim. Benim ve arkadaşlarımın başına bu tarz şeyler geldiği için söylüyorum. Bir arkadaşım hamileyken kanaması varken gittik baya fazlaydı, önümüzde bir sürü sıra var bekliyoruz mecburen 2-3 kişiyi beta bakmak için gelmislerdi mesela o açıdan soyluyorum. Yani sıkıntılı bir durumunuz varsa tabiki gidilir. Sağlık ocakları maalesef geç çıkıyor evet beklemesi zor oluyor biraz ama olsun hayırlı sonuçları gormeyi nasip etsin Rabbim. Hakkınızda hayırlısı olsun