Kızlar dün doktora gittim ilk nstye girdim bir sıkıntı çıkmadı doktor bebegimin 1834 gram olduğunu söyledi sizce normalmi doktor normal ilerliyoruz dedi gelisim geriliği yok dedi haftasina uyumluymuş. Birde sezeryan gününü verdi 3 temmuzda kavuşuyoruz.. 🥹🥹 Sizde durumlar nasıl nasıl gidiyor varmı şikayetleriniz iyimisiniiiz 🌷