Kızlar selam,
2 kere başarısız tüp bebek deneyimim var, doktor genetik test istedi birde ekstra Trombofili Paneli testi yapıldı,
doktora daha gidemedim sonuçlar için ama meraktan çatlayacağım,
daha önce kanda pıhtılaşma yada böyle bir test yaptıran var mı yüzeysel bakınca anlayabiliyor musunuz?
sonuçlar aşağıda
Faktör II G20210A Normal
Faktör V Leiden Normal
MTHFR C677T Heterozigot
MTHFR A1298C Heterozigot
PAI-1 4G/5G
Faktör XIII (V34L) Normal