Mucizebebegim1 ilk gebeliğim Eylül sonu gibi doğacak kızım inşallah, ben ilk büyük eşyalardan başladım bebek arabası puset, odası, mama sandalyesi, ana kucağı vs cinsiyet belli olduktan sonra kıyafet aldım bolca zıbın uzun kollu kısa kollu karışık aldım, alt üst takımlardan aldım uzun kollu, 3 hastane çıkışı 5li aldım, tulum aldım 4 tane 0 3 aylik, yavaştan halletmeye çalışıyorum canım sağlıkla alalım kucağımiza bebislerimiz♥️