Kızlar bugün lekelenme ile başlayıp kanamaya dönen durumla acile gittim sabah ultrasonda baktı doktor NST çekildi ama bşey demedi sancım çıktı mı görmedim kağıdı aldı direkt alttan da muayene etti 1 cm açıklık var dedi biraz parmaklarını sağa sola çevirdi ağrıların artabilir takip et dedi uyardı mı rahmi yoksa sadece açıklık mı baktı bilmiyorum. Sımdı Meryem ana otunu suya koysam sureleri okusak niyet edip açılmam kolaylaşır mı bu geceye sizce bilgisi olan var mı suan ara ara bel ve kaşık bolgeme şiddetli ağrı giriyor çıkıyor duşa girdim çömeldim belime kasıklarıma sıcak su tuttum alt bölge kemik ağrılarım çok fazla biraz dinlenip pilates topu üzerinde kalça hareketleri yapıyorum onları da yapıcam inşaAllah ama Meryem ana otuyla ilgili bilgisi olan var mı 1 cm açıklıkla koyulur mu suya acilmam kolay olur mu Allahın izniyle 🌸