Şu an 30. Haftadayım durup dururken nefes nefese kalma bacaklarıma vuran çabucak geçen bir halsizlik bir de bebeğim bazen aşırı dönüyor hareket ediyor sanki normal mi alt tarafta hissediyorum hareketini bir de ilk dönemdeki öğürtülerden geliyo ara ara normal mi