Kızlar herkese merhaba, biraz özel olacak ama, bende bir kaç gündür vajina içinde gıdıklanma hissi oluyor kaşıntı bile diyemiyorum anlık bişey rahatsızlık verip geçiyor. Vajinal mantar mı acaba diyorum? Daha önce başına gelen oldu mu? Bu arada biraz detay vereceğim bir kaç kere peçeteme kokusuz beyaz renkte akıntı geldi düzeldi bununla alakalı olabilir mi, randevu tarihim haziran 1 in de öncesinde bu durumu doktoruma söylemeli miyim? Doğuma 2 hafta kaldı .