Kur Selam kızlar. 21 Nisan da düşük yapmıştım şimdi adet olmayı bekliyorum 10 gün lekelenmem olmuştu düşükten sonra. Şimdi bir ay mı olmuş oluyor yoksa o on günü saymıyor muyuz? Düşükten sonra neler yaptınız ben hala kötü rüyalar görüyorum
Karsu123 Kur geçmiş olsun bende 4 nisanda olmuştum kürtaj 10 gün benimde oldu lekelenme kürtaj sonrası ve tam 40 gün sonra adet oldum rüyalar norml bende görüyorum bebek bilinç altı ile alakalı geçmiş olsun 🤲
Gizem1504 Kur aynı zamanda düşük yaptık ben 15 mayısta adet oldum csnım 5 gün sürdü şimdi kan vericem bu hafta pıhtı vs varmı diye
Sahra1221 Kur hormonlara da baktır. Ben adet olamadım bu ay gittim ilaç verdi hormonlar değişiyor. Düşünmemeye çalış bedenini de yorma. Soğuk şeyler içme üşütme yani. Evet zor bir süreç yaşıyoruz ama geçecek
Kur Karsu123 ne kadar düşünmüyorum desemde hep aklımda sanırım. Canım peki sen test filan yaptırdın mı düşükle alakalı
Kur Gizem1504 sen erken olmuşsun canım darısı bana bekliyorum şiştim iyice ya test sonuçların temiz çıkar inşallah bende yaptırcam adetin üçüncü günü gel dedi
Karsu123 istkizannesi evet 16 Nisan’da kan pıhtılaşmasi ve kromozom testi verdik sonuç bekliyorz benim bu düşükten önceki ay da kimyasal oldu doktorumda genetik test istedi bekliyoruz bu süreçte dinleniyorum
Kur Sahra1221 canım tiroid kan pıhtılaşması d vitamini filan baya bir baktılar şimdilik sadece d vitamini eksik. Ama ben gen testi ve rahim filmi de isticem korkuyorum çünkü