momofmychildren Biz bugün mor lahana olmuşuzzz 🐣 Çok şükür her gün hareketlerini hissediyorum yatarken bacak ağrılarim olmaya başladı onun dışında bir sorunumuz yok çok şükür ❤️ Sizler nasılsınızzz???
bng_12345 momofmychildren biz de bugün 29 hafta olduuk aşırı bi hareketlilik söz konusu sanki yeter alın beni burdan der gibi kıpır kıpır günün çoğu saati😂 2 gündür inanılmaz nefes darlığı yaşıyorum bir se sabah bulantıları geri geldi🥲🥲
momofmychildren bng_12345 benimki de önceden gece hareketliydi artık gündüz de hareketli hareketini hissetmek çok hoşuma gidiyor 🙈 Sabah bulantım yok ama mide ekşimesi oluyor bende de